5.9.13

KESEDIHAN AKU TIADA SIAPA YANG AKAN MENGERTI
Apa yang aku katakan sebelum nie , aku tak mintak untuk rasa bahagia sebegitu ,
dan aku juga tak mintak ia datang & pergi .. Takdir yang menentukan ..
Tapi bahagia yang ku rasa itu hanyalah sementara

Kenapa perlu terjadi perpisahan ini lagi sekali ? Aku pon tak tahu ..
Tapi aku mohon agar aku tabah & kuat hadapi situasi nie
Aku wanita yang lemah

Aku akan cuba untuk terus tersenyum untuk orang yang aku sayang & cinta
Semoga kau bahagia bersama pilihan hati kau :')

" Sayang, saya nak minx maaf sebab selama nie saya
banyak ganggu hidup awak bg awak stress ..
Saya janji saya takkan ganggu hidup awak lagi ..
Saya lepaskan awak , saya akan terima keputusan awak
dengan redha .. Terima kasih byk2 selama kite kenal ,
awak banyak buat hidup saya bahagia .. Saya
halalkan segalanya yg saya bg .. Jage diri baik2 ,
bahagia selalu .. Assalam ..... "

" SELAMAT TINGGAL WAHAI BINTANG HATIKU "