31.12.11

Countdown 2012 .. Happy New Year !!

ALHAMDULILLAH , aku bersyukur ke hadrat ilahi kerna Engkau beri aku peluang untuk bernyawa di muka bumi ini bersama keluarga tercinta aku .. Dan aku berharap juga di tahun hadapan Engkau beri aku peluang lagi sekali untuk aku terus bernyawa .. Aku akan cuba habiskan masa-masa aku selama aku bernafas nie dengan melakukan kebaikan dan hidup bahagia bersama keluarga & orang tersayang .. InsyaAllah :)

Apa yang berlaku pada tahun 2011 itu biarlah ia menjadi kenangan pahit & manis buat aku .. Yang dah lepas itu jangan dikenang lagi . Ade hikmah setiap ape yang berlaku . Anggap kan saja semua ini pengajaran & ape yang dah berlaku itu membuat hidup kite lebih dewasa .. Yang perlu aku pandang sekarang hanya di hadapan sana , di hadapan sana pasti akan buat hidup aku bersinar , insyaAllah :)

ALHAMDULILLAH , azam aku untuk tahun 2011 nie ada yang dah tercapai & ade juga yang masih belum tercapai .. Tapi aku akan transfer kan azam aku tahun 2011 ni pada tahun 2012 .. InsyaAllah , tahun 2012 tercapai ape yang aku azamkan ..
" Kita hanya mampu merancang , tapi Tuhan yang tentukan segalanya "

Good Bye 2011
&
Hello 2012

Please be nice with me !! :)
QD