4.1.12

Welcome back to school babehhh !! ^.^

Kringggg !!!!!!!!!!! *bunyi loceng balik , eh eh silap

Bangun Semua !!
Selamat Pagi Cikgu !!

Okay , harinie hari pertama persekolahan bagi adik-adik yang masih bersekolah tu ehh .. So , pegi sekolah jangan nak malas-malas , nakal-nakal , nanges-nanges , dan sewaktu dengan nyer yerr sayangg .. Okay , baju dah baru , suar dah baru , kasut dah baru , dan boleh dikatakan satu badan adik-adik berbau kedai , tak payah nak pakai perfume dah deq pegi sekolah hari pertama nie .. Dah harum bau kedai adik-adik semua .. ummmm *buat muka hidu bau*

Mesti adik-adik semua kacak-kacak , comel-comel belaka kan .. Maklum lah yang meletak di badan tu semuanyer baru-baru .. Sape beli ?? Mak Ayah jugak yang belikan kan kan .. Kakak ade belikan tak ?? Eh , mestilah ade . Kakak beli pemadam , pensil , pembaris untuk saya , cikgu .. Ok , bagus kakak awak .. Hahaha :D *ok stop

Hmmm *tersentap kejap .. Tetibe hati nie terasa sayu jea bile tengok adik-adik semua pegi sekolah .. Teringat masa aku budak-budak sekolah dulu bukan main lagi liat nyer nak ke sekolah .. Bila dah habes sekolah nie tetibe rajin nak pegi sekolah pulak .. Haiiihh !! Teringat kisah ke-nakal-an aku semasa di alam persekolahan .. Teringat kat kawan-kawan se-nakal-an aku , rindunyer kat korang semua .. Ntah mane lah korang sekarang kan , ade yang dah kawen dah ade anak pon ade kot aku dengar .. Alhamdulillah , jodoh korang dah sampai cuma tinggal aku jea masih belum sampai jodoh macam korang .. Takpe , boleh njoy puas-puas dulu kan kan ? Hehehehe :)

Tak lupa jugak masa aku belajar di Perak dulu .. Banyak kenangan manis & pahit aku disana bersama kawan-kawan & teristimewa *ok jangan dikenang .. Hmmm , sume itu hanya tinggal kenangan .. Tiap kali dengar lagu-lagu yang selalu aku dengar kat hostel dulu buat hati aku terasa sayu sangat mengingatkan kembali kenangan di sana .. Rindu kawan-kawan , rindu lecture , rindu warden , rindu ' BPP Kesayangan ' , rindu katil aku , rindu semua yang ade kat sana .. Uwaaa !! :'(
Boleh tak nak ulang balik semua kenangan tu , nak hidup macam dulu balik .. Hmmm , kuat dyana ! Jangan pandang belakang , kau kene pandang di hadapan sana yang lagi indah dari yang di belakang sana :(

Dah cukup ! *kesat-kesat airmate .. Taknak sedih-sedih dah tahun 2012 nie , nak happy jea kalau aku mampu :) Okay , nak tawu tak ? Nak tawu tak ? Pagi tadi kan aku datang kerja paling awal weyh ! Orang pertama yang datang , aku lah .. Pintu office pon tak bukak lagi , so kenelah tunggu sorang-sorang kat bawah sampai orang yang memegang kunci office tu sampai .. Dekat setengah jam jugak lah aku menunggu .. Ape tak nyer , selalu datang office kul 9 tapi harinie datang office pukul 8.10 .. Bangga kejap weyh , aku orang yang rasmikan pembukaan office harinie , HAHA .. Okbai -.-

Kringggg !! Terima Kasih , Cikgu !
Okay , boleh balik sekarang .. Esok sambung cerita lain -.-
QD